Servicedesk

Service call

Service calls kunt u aanmelden via:

Algemeen

Nadat de software is geïmplementeerd, komt deze software in een onderhouds- en beheer fase. Voor deze fase wordt een SLA (Service Level Agreement) opgemaakt. Omdat software ook na de implementatie nog verder evolueert, worden in deze SLA ook (kleinere) wijzigingen opgenomen (via de Quick Shop Service).

Afhandeling

De medewerkers van MEMIC bepalen (zo nodig samen met de opdrachtgever) de prioriteit van de call. Aan de hand van de prioriteit wordt de maximale afhandeltijd van de call bepaald. Hiervoor hanteren wij de volgende norm:

PrioriteitResponstijdAfhandeltijd
    1 < 1 uur  4 uur
    2  2 uur  8 uur
    3  4 uurin overleg

Wij zijn de volgende dagen gesloten:

12 en 13 februari Carnaval

30 maart Goede vrijdag

2 april Paasmaandag

27 april ivm Koningsdag

5 mei Bevrijdingsdag

10 en 11 mei ivm Hemelvaartsdag

21 mei Pinkstermaandag

25 en 26 december Kerstmis

27, 28 en 31  december brugdagen